rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Wednesday, October 21, 2009

Mak Aku LAk sorok - Zul

Silap pulak aku order 2 BAlang aje... Lepas mak aku rasa- dia terus simpan dari puasa sampai raya tak bagi orang..."Sedap..mak nak makan sendiri..sambil-sambil tengok Talibesen!" Engkau beli lainlah... " (Info dari Zul ).TQ akak ucapkan atas order baru-baru ni harap tak kempunan..
Inilah penangan SNOW OAT!!
Harga BAru - RM28/balang (<>100 biji)




Asalnya saya bagi kat jiran-jiran....


coklat Chip...rangup..
Ingatkan saja-saja suruh rasa ...lepas tu ramai pulak yang nak beli..
Sedap!! rangup dan sewaktu dengannya.... sebenarnya kat dalam tu aku bubuh ,almond , nestum serta bahan lain yang asas biskut. Antara yang popular raya baru nii ...sebelum raya dan selepas pun ada order... maklumlah jual cara orang kampung..muai juga hasilnya..


Terima Eja and Shimah menjadi tukang rasa yang tak kenal putus asa.. engkau orang memang responden yang cukup bercitarasa.. T.kasih gak kat Cg Zaidi and Zun yang begitu setia mengorder cip coklat nii .Akak nak pesan JANGAN sorok-sorok lagi kalau habis boleh order lagi..
Bukan mahalll.. RM28.00/balang (<>80 - 90 biji)

Tuesday, October 20, 2009

INIGN MEMBERIKAN PANDANGAN

Akak mengharapkan pandangan semua khusus kalau ada komen membina tak kiralah pasal rasa kuih, harga atau ingin membuat pertanyaan di sini , akak memang alu2 kan...apapun thanks u so much!


Monday, October 19, 2009

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails