rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Thursday, October 6, 2011

Kelas Jabatan Pertanian Mersing

 Assalammualaikum dan bersua lagi, semalam 5 /10/2011 akak ke kelas membuat roti dan tat telur anjuran Jabatan Pertanian Mersing. Seronok dapat belajar tip2 membuat roti...terima kasih wat Cik Zubaidah n Khairina yang bagi akak peluang mengikuti kelas ni...maklumlah akak ni bukan under Jabatan Pertanian kan...


Sedang belajar cara membuat tat telur dari Khairina dan belajar membuat roti oleh Ain

Sedang menimbang dan menguli roti bersama peserta2 yang lain. Oklah uoals layan jelah pics yg berterabur sikit kat bawah ni, tak reti nak mengubah hehe...








2 comments:

  1. Wow bestnya. Teringin nak ke kelas tapi tak berkesempatan

    ReplyDelete
  2. salam kenal...
    sy org kluang tapi duduk kat jengka, pahang...
    bagusnya dapat join kelas mcm ni kan...
    sy ni ntah bila laa nak merasa...huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails