rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Monday, November 30, 2009

Salam sayangggg....

Salam sayang semua, lamanya tak kemas umah ni.... rinduuulah. Saje nak tunjuk muka Izz Thaqif ni, tahun depan darjah 1, tapi tak habis2 nak beli mainan je... pantang nampak toy Ben10 mesti nak punya..... tv ke vcd ke nak tengok ben10 gak... moga tahun depan berubahlahhh... 2 tahun dok kat tadika, sekolah betul kang jangan terkejut ya sayang.... balik lewat sikit.... Angah (akak dialah, Nadiah Shahirah) dah sekolah menengah tak leh nak tolong dia beli makanan kat kantin. Jangan sibuk cari abah pulak ya dikkk, beli sendiri tau.... Nanti kita shooping baju sekolah baru ya... dulu baju tadika, sekolah dah sediakan.

Muhammad Izz Thaqif anak bungsu akak yang nak
sangat muka dia ngan toys yg dia susun sendiri tu masuk
dalam komputer.... layan jelahhhh



Inilah antara menu minum petang... biasalah budak2 cuti ni kenalah
rajin buat kuih atau beliiiii kuih hehehe



3 comments:

  1. Cam tu lar blogger kan Ucu..semua mender nak amiks pics..ekekekekek..seronok tengok..macam2 ada...

    ReplyDelete
  2. Eiba cayang.... camnilah gayanya orang baru pandai berblog, semua nak amik pics kan...

    Alonggg... nak makan kebab, buatlah intinya dulu kan mama dah tunjuk aritu camne nak buat. Sedap kan Malinja Donna Kebab tu, bila gi Parit Raja kita beli lagi bahannya n buat sendiri muai, leh makan sampai kenyang....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails