rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Saturday, March 5, 2011

Muffin Coklat dan Muffin Oren

Assalammualaikum dan selamat berhujung minggu. Hujung minggu mesti banyak jemputan kahwin kan... jiran kat block Su ni pun ada yang buat kerja kawin anaknya. Esok kazen kat Kulai buat majlis persandingannya, so kami sefamly akan ke Kulai Jaya.
Untuk dibuat buah tangan Su buatkan muffin coklat n muffin oren... resepi dah pernah tepek so u all layan pics je lah ye...

1 comment:

  1. Salam..

    Cantik2 muffin ni... Yang oren tu ada resepi tak..?

    Hari tu dah cuba buat dah yang coklat tu.. Cuma tak berapa menjadi sangat la.. mungkin sbb sy gunakan susu cair sebab susu segar takde dalam simpanan..

    Btw, tenkiu ya berkongsi resepi.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails