rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Tuesday, June 21, 2011

Apam Ais Krim Soda Biru....

Assalammualaikum...jumpa lagiii kita... dah 2 minggu diri ni dilanda kegatalan yang amat sangat... 'gegata' kalau ada yang tak tau gegata ni pantang tergaru, semakin gilalah gatalnya... dah 3x pegi klinik, hari ni ulang lagi dan doktor siap bagi injection kat punggungku ini huhu... tapi masih gatal lagi...
Walau gatal, xtvt harian kena buat jugak kan... tapi bila makan ubat agak mengantuk lah pulak. Kena lawan jugak...so ini kerja pagi tadi, jiran order Apam Aiskrim Soda... tapi apam ni macam tau2 jer tuan nya tak sihat, semua apam tu tak tersenyum sedih tulll...Pasnih sibuk ngan cookies pulak coz ada member yg dah mula order tat gulung...
Oklah layan pics...jumpa lagiii...

2 comments:

  1. kaksu,
    agaknya warna apam tu dah cukup romantik, tu sbb ia tak mau senyum... tgk warnanya pun org dah suka..

    ReplyDelete
  2. sama laa dgn yg kita buat aritu..tak sengih langsung!..tension aje...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails