rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Tuesday, December 8, 2009

Thanksss Dr Ina cayanggg.....

Salam sayang semua..... moga sihatlah ya..... Su ok je, hubby pun makin baik dah kakinya..... Dia silap makan ubat gaout tu yg sampai 4 hari tak baik2. Nasib baiklah anak sedara ku yg kiut-miut tu kehkehkeh.... Dr Inahar lah.... xplen balik camner nak makan ubat, barulah faham.... rupanya ada yg kena makan masa sakit dan masa tak sakit. Kenapalah doktor kami kat sini tak cakap terang2, sengal betulll....
Hari ni jugak Su happy coz dapat cari member sekolah yg dah lebih 20 tahun tak jumpa. Su jumpa kat FB(facebook). Sib baik dia kenal Su yg dah tembam ni kannn hehehe... kami sama sekolah diSMK Mersing tahun1985-1987. Lepas SRP dia pindah sekolah Sains Muar terus lost contac. Moga lepas ni dapatlah cari kawan2 lain lak...Aminnnn.
Kat bawah ni pics before hubby gaout aritu, gi Angsana cari buku pastu gi Danga Bay.... hujan tak dapat amik banyak pics...

Bezanya Along ngan Adik ni kan.....


Di Danga Bay JB

2 comments:

  1. salam ucu..syukur ucu kamal dh sihat! hahahaha..doc kt mersing tu maleh nk cakap bnyk kot..penat mulut! hehe..

    ReplyDelete
  2. lorrrr...mok sedare kak ina k? isk3...hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails