rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Thursday, December 31, 2009

Selamat Datang 2010 n HPY BDY 2 ME

Selamat tahun baru 2010 semua, selamat tinggal 2009 yg banyak merakam memori suka duka buat kita semua. Pasti semua dah sedia ngan azam baru dan bg Su yg wajib ada mestilah diari baru. Biasalah tiap2 tahun itu hadiah wajib HB (Hubby) bagi, coz bdy Su 1 Januari. Tambah lagi setahun umur, moga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, jodoh berkekalan dan semua yg elok2lah Aminnnn!!!!!
Hari ni jugak 31 Dis 2010, pendaftaran tahun 1, SK Nitar 1. So pagi tadi Su gi sekoalah lah bawak Izz Thaqif mendaftar, tahun ni cuma 28 orang je pelajarnya, sikit kan kalau dibanding kat bandar tu. Biasalah kat Felda bila makin lama makin kurang pelajarnya.


Fridge magnet ni saje nak interfrem, pemberian Siti Soleha yg ke Australia baru2 ni. Dah jadi hobi barulah pulak nak collect benda ni.... ada yg nak bagi lagi ke hehehe
,

Muhammad Izz Thaqif--pendaftaran Tahun 1, 2010

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails