rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Friday, June 11, 2010

Cuti di Cherating

Salam dan selamat berjumpa lagi...lama rasanya menyepi diri, bukan ke mana, jalan2 ngan famly. Kami bercuti ke Cherating... memang happy bila semua berkumpul ni...anak2 lagilah suka, pagi petang terjun pool jer.. Cuti di sini memang seronok tapi bab makan kurang memuaskan, coz 2 malam kat sana, banyak gak gerai makan tepi jalan cherating tu...tapi senang cakap masak macam tak cukup bahan dah tu mahal mak ooiii... Sib baik makan tengahari ada member di Kemaman yang sponsor...terima kasih banyak...insyaallah ada umur kita jumpa lagi... Layan pics we all...
Cantik pemandangan di sekitar hotel...lautnya cantik n bersih..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails