rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Monday, October 18, 2010

Nasi lemak lagi!!!

Salam hari rabu, hari ni just nak n3 menu2 terlepas... dah basi pun tapi pics ni tetap menyelerakan hehe... Nasi lemak ni saya buat atas permintaan cikgu Gee, tq..
Nasi lemak ni dah pernah n3 resipinya so kalau ada yang teringin nak try tu gi sini yek.. tapi yang ini buat sambal ikan bilis jer..

Kek coklat moist with wipp cream strawberry order by Zulaikha kawan Nadia. TQ

Kek coklat ni buat tuk jamuan kelas Rafi minggu lepas.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails