rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Friday, January 7, 2011

Jom Datang Kedai KakSu!!!

Salam dan berjumpa lagi, sejuknya cuaca sekarang ni, boleh buat sengal2 badan dan bisa2 tulang, maklumlah bila umur dah mula meningkat dewasa ni kan...
Hari ni nak perkenalkan Kedai Online kami di Facebook, kami ada menjual makanan (kuih muih dll), khidmat fotografi, hadiah dan cenderamata dan macam2 lagi yang akan ditambah dari semasa ke semasa insyaAllah.
Sudi2kanlah singgah dan bertandang ke kedai baru kami, terima kasih dan sampai jumpa lagi...

4 comments:

  1. salam..
    thanks for info....
    insyallah...ayu pasti terjah....

    ReplyDelete
  2. terima kasih ayu... sudi2kanlah..

    ReplyDelete
  3. wah ucu...congratz ye atas pembukaan bisnes online nih..moga mencapai kejayaan yg cemerlang..insyaallah!

    ReplyDelete
  4. terima kasih ina...alhamdulillah. ini kerja bujang yg dah lepas SPM tu, dari dia dok berFB je baik buat sesuatu kan...inilah hasilnya..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails