rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Friday, November 25, 2011

Kek dan kek lagi...

 Assalammualaikum dan jumpa lagi semoga semuanya dalam keadaan sihat sentiasa.... selamat bercuti tuk mr hubby dan anak2... tapi wat anak daraku Nadia... jangan lupa gi exam SDKA (Sijil Darjah Khas Agama) hari Selasa ni yea... moga dipermudahkan segalanya...

 Ok jom layan keras tangan akak ni... kek ni diorder oleh... sape ek namanya lupalah pulak nak tanya...yg akak tau... kakak Rahim je sorry yea dik... terima kasih...
 Kek span blueberry tu SKN Nitar 1, jamuan perpisahan tuk Shima dan Suhaida yang bakal berpindah/balik kampung sendiri tahun depan, semoga kita dapat berjumpa lagi....



Kek coklat moist Ustaz Ruzlan... terima kasih segalnya...

 Kek span blueberry comel ni tuk makan2... dan cookies kat bawah ni- semperit dan cip coklat di order leh E-cah tq dik...moga dah tak mengidam nak makan cookies ni yea hehe...

2 comments:

  1. salam rindu ucuuuuuuu..manyaknye kek woo!! jgn bagi ucu kamal mkn bebnyk nnti kencing manisnye tinggi..huhuu! pos jek ke kl ni haa..kt sini xder owg yg kencing manis..hehe!!

    ReplyDelete
  2. ina cayangggg... sib baik ucu kamal memang tak minat kek, so langsung tak diusik hehe..org kl dah ada doktor jaga tu yg tak kena kencing manis hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails