rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Thursday, January 12, 2012

Kek dan Biskut Order


 Assalammualaikum dan bertemu di hari Jumaat yang barakah... dah seminggu hujan sejuk... kain baju pun banyak yang tak kering... mulalah terfikir nak beli mesin pengering kain pulak... minggu ni agak sibuk ngan order lagi, alhamdulillah rezeki Allah...
Kek coklat moist+coklat ganche+ whipp cream ni comel je (1/2kg) do order oleh Ustaz Ruzlan, terima kasih yea...tapi sorry kelam kabut sikit buatnya coz, En. Suami tak cakap kul brpa nak diambil kek tu, tup-tup kek lum di hias Ustaz dah datang kelamkabutlah akak menepek coklat n whipp cream hehe... alhamdulillah siap gak...harap Ustaz berpuas hati hendaknya.. 

Kat bawah ni pulak coklat yang akak buat semalam... saje menghabiskan stok coklat yg ada, kang dah habis tempoh terpaksa buang pulak... bila dah jadi coklat ni budak2 laju je makan... tapi akak tak gemarkan coklat so jamah sikit jelah...tak pasal2 makan coklat migrain  pulak kepala ni nanti kan...

Ini pulak tat gulung dan biskut chip coklat order by Shida dan Inoy. Shida memang selalu order kuih ngan akak, terima kasih banyak yea dik, moga makin murah rezeki dengar citer dapat bonus 3 bulan gaji... fuhh best kan... Chip coklat ni order by Inoy di JB, member2 nya yg berminat terima kasih order dari jauh...

1 comment:

  1. dalam banyak2 benda yang ditayangkan tu, cookies tu yg paling menarik perhatian nani...adeh!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails