rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Wednesday, January 18, 2012

Sandwich ala2 KenRoRo

 
 Assalammualaikum dan selamat malam, hari ni jom layan sandwich ala2 KenRoRo... awal tahun aritu En Suami celebrate my birthday kat sinunn.. akak memang suka kat sandwich dia tu... babtulah dah order nasi pun order sandwich gak... selalu gak wat sendiri n hari ni pun makan sandwich buatan sendiri ni, maklum kat Mersing lum ada lagi Kenny Rogers Roster ni...entah bila nak ada cawangan kat sini tak taulah... tapi bagus gak tak de kan, kalau tidak mau kering poket kalau selalu makan kat sini hehe...
Buatnya pun senang... guna roti high fiber, daun salad, tomato, timun, ayam panggang racik2, mayonis sandwich, sikit marjerin tuk sapu pada roti.. Pic yg kat atas tu homemade punya sandwich ok...dan yang kat bawah ni Pakcik Kenny punya... sama kan hehe....



 Inilah KakSu homemade sandwich and chicken chop black pepper with mashed potato. Kalau ada yg ingin mencuba wat ayam panggang ni resepi cari kat SINI ok...


3 comments:

  1. Salam.
    Lama tak singgah blog Kak Su.. Apa khabar kak? Wah sedapnya sandwich ni..

    ReplyDelete
  2. salam..dtg tgk2 resepi best kat sini...feberet tie tu sandwich tu...

    ReplyDelete
  3. wsalam nur, terima kasih singgah, akak sihat tq...


    wsalam Tie, terima kasih singgah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails