rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Monday, January 18, 2010

Hobi yang entah apa2lahhh

Salam minggu baru tuk semua, moga sihat dan dapat meneruskan tugasan harian. Hari ni saje nak n3 antara hobi2 yg Su suka buat n kumpul. Semua benda yg murah dan terbuang je, pasti member2 blog tak terhingin ponnn nak simpan or tengok agaknya. Tak pelah, kalau dah minat tu kita simpan jelahhhh, koleksi peribadilah kata heheheh..... Antara yg Su simpan dan lekatkan kat buku ni ialah tag barang yg dibeli. Tak kisahlah apa pun, asal cantik simpan jeeee....


Koleksi ni payah sikit nak dapat, coz tak leh beli... tapi biasanya orang tak simpan benda ni, bila dah guna buang je kannn. Tapi Su suka pulak tengok benda2 yg comei ni tu yg simpan jeeee....


Ini pulak koleksi resepi yg Nestle bagi, coz Su ni member Netstle, tapi sekarang ni dah lama sepi je, dah tak de lagi resepi ni yg abang posmen antar, nape ek, entah2 Nestle gawat kottt.

Minat membaca gak, tu yg ada lah sikit koleksi novel. Yg banyak majalah tiap bulan beli, novel selalunya pinjam je ngan member2 yg kaki novel kihkihkih.


Ni pulak adalah sikit lilin n buah batu yg Su jaga. Padahal malas gak nak mengelap selalu.......


Inilah antara koleksi setem lama yg masih ada dalam simpanan. Dolu2 masa zaman sekolah punya hobi hehe... sekarang dah jarang sekali tulis surat mana nak dapat setem lagi, semua guna sms je ngan fb(facebook)



3 comments:

  1. mashaAllah... hebatnya hobi kaksu. ada macam-macam dan semuanya nampak menarik.

    kakchik paling suka 2 hobi yang ada persamaan dgn kakchik iaitu kumpul bookmark dan kumpul buku.

    bukan tah ape-ape ni kaksu tapi apa-apa hehe.

    ReplyDelete
  2. hihihi...
    hobi kita smer la..
    suka smpan tag2 2 suma...

    ReplyDelete
  3. Salam.. Wahh.. Hobi Kak Su lagi unik.. mcm2 ada... Lain dr yg lain.

    Oklah tu kak.. yg penting hati kita happy dgn apa yg kita buat.. Tak gituuu....:D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails