rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Monday, January 18, 2010

Coklat....

Selamat petang Selasa, sihat semua? Camner cuaca kat tempat uols, kat Mersing dari semalam cuaca tak menentulah kejap hujan, kejap tu pulak panas. Dok kerja kuar masuk kain kat ampaian je hehehe nak membebel lak, hujan kan rahmat....
Pagi tadi kemas esbok yg bukan main penuh sesak tu... bukan apa, budak2 kat umah ni, main sumbat je apa yg tak habis dimakan tak kira jajan, biskut, air... Rupanya banyak lagi coklat bittersweet lebih wat almond london raya aritu. Cairkan buat lah coklat sendiri, main bubuh apa yg ada je, almond dan kismis. Tengok kat blog leen lasentosa, cantik2nya coklat dia. Guna coklat belgium yang sedap. Manalah nak cari kat sini, tu yg balun je coklat biasa kihkihkih sedap gak lahhhh, tapi manis... Tengoklah rupa coklat yg agak comot ni.... ok salam sayang semuaaaa...

1 comment:

  1. ok la tu....nampak sedap...saya ni rembat kat kedai ja,tak pernah buat sendiri

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails