rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Monday, January 4, 2010

Kembali ke sekolah.

Selamat petang Isnin semua.... hari ni mesti semua yang ada anak sekolah dah mula ubah rutin harian yg dah sebulan lebih bercuti kannnn... Selamat kembali ke sekolah tuk HB n anak2 ku sayang. Rafie dah balik ke asrama petang Ahad semalam, tahun ni amik SPM, moga tabah dan sabar menghadapi segalanya. Pagi tadi semua dah ke sekolah, tinggallah mama dia orang ni kat
rumah sorang2. Rasa sunyi lah jugak coz dah sebulan ada je yg bising berebut nak guna pc , main ps2, sampai remote astro pun nak rebut, nak tengok citer yg digemari. Ahhh budak2 kan, kecik ke besar ke, sama je...
Syukurlah Allah beri rezeki punya anak kan.... kepada yg belum punya anak, banyak2kan berdoa dan berusahalah mudah2an ada rezeki suatu hari nanti.... insyaallah.


2 comments:

  1. Sempat posing depan rumah tuuuu...yes!!! kelasss...

    ReplyDelete
  2. Salam kaksu....
    mmg betoi..bila dh tiba bukak sekolh...semo berubh....rasanya sibuk je...siang malam,pagi petang de je keje...anak2 pun dh xleh dok men2 kat umh...pagi sekolh biasa,petang seklh agama,malam lak tuisyen qiraati
    Cun le model2 yg dok posing tu....hikhik

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails