rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Thursday, January 7, 2010

kawan oh kawannnn

Assalammualaikum teman2 siber yg disayangi.... masa Su wat n3 ni kul 6.30ptg, mesti ramai yg dok tunggu anak balik sekolah agama or sekolah blh ptg lah. Bz nya bila sekolah ni kan, mana nak antar n amik anak sekolah, memasak, iron baju dan macam2 lagilah rutin harian kan... Tapi keje2 tu lah yg mendewasakan kita.... maknanya bila anak dah sekolah tu kita pun dah makin berumur tak nak sebut tua hehehe... perasan! Tapiiii, kenapa orang bila makin tua makin sensetip ek? Su bukan nak menyakiti hati sesiapa tapi Su terasa hati bila kawan yg dulu baik ngan kita sengaja menjauhkan diri. Sib baik sorang je kawan yg perangai camtu, yg lain ok je, lagi mendorong Su buat bisnes kecik2 ni. Sebab tu lama Su tak n3 order cikit2 yg Su dpt tu. Ada orang jelousss.... Ahhh dah melalut lah pulak Su ni, bukan apa saje nak melepas sesak didada, migrain kepala bila pkir benda2 camni....
Ptg tadi wat kuih keria, resepi biasa je, keledek rebus campur tepung gandum je n tambah butter ckit biar lembut. Goreng, sira gula dannn makan lahhhh.... Jemputlah amik kalau nak, member kata ni kuih teknologi rendah hehehe....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails