rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Saturday, January 30, 2010

Makan keropok jommm.

Selamat bercuti semua..... cuti Thaipusam kan, tapi belah2 Kelantan , Terengganu cuti tak ek? Kat KL lagi best Isnin pun cuti kan? Oklah cuti ke tidak, kerja kat dapur mana ada cuti hehe perut tetap mau diisi bukkk!!! Semalam ke pasar tani beli keperluan dapur dan beli sekali keropok lekor ngan yang kering. Kat rumah ni kalau keropok budak2 tak pernah jemu, so petang tadi dok goreng keropok je. Layanlah pics ni yea...kalau teringin tu cari jelah kat pasar kihkih..

2 comments:

  1. kakchik sangat suka makan keropok lekor cicah colek. keropok keping pula suka di makan dengan nasi goreng.

    ReplyDelete
  2. huhuhu....dapnye! kat umah kite dh abis stok kopok laa....kalo tak leh buat ngunyah ptg2 kan!!!!! eee....nak wat kopok lekor tu sendirk tp kemalasan melanda la pulak! camne tu? nak ngendeng cni skit la....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails