rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Saturday, January 9, 2010

Kenapa semua mahal sekarang???

Selamat berhujung minggu semua teman2. Xtvt Su bila ari Sabtu n Ahad ni majlis Yassin, biasalah kat Felda tulah rutinnya. Su jenjalan kat blog member2, terbaca n3 bil letrik mahal kat Blog Rojak. Memang betullah sekarang bil letrik dah makin mahal, air pun sama, kenapa ek??? Semua naik, gula naik 20sen heboh tapi benda lain utamanya barang dapur nape senyap je... bawang besar, bawang kecik, bawang putih, halia, kunyit, sayur, lada dan semua benda yg wajib ada bila nak masak mahal belaka.... taulah ekonomi gawat, agak2 lah nak naik punnn nyusahkan orang betulll.
Kakitangan kerajaan pun kesian sekarang ni dahlah bonus ciput, kelim perjalanan apa2 pun payah nak dapat. Tapi mungkin tak semualah kot. Su tau coz HB kan ckgu, gi meeting or kursus payah nak dapat kelim, guna duit sendiri je.... tak gi pulak kena bagi surat tunjuk sebab.
Oklah nak beradu dulu sok awal pagi nak ke Politeknik JB hantar adik Su daftar masuk sana. Salam sayang semuaaaa zzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails