rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Tuesday, May 18, 2010

Happy anniversary To Me n HB

Salam dan selamat berjumpa lagi.... lama rasanya menyepi diri... sebenarnya tekak ku ini diserang tonsilitis lagi...sakit perit bila menelan... aahhhh syukurlah hari ni dah beransur pulih tapi masih kena makan bubur nasi jer hukhuk...
Hari ni 18 May genap 19 tahun usia perkahwinan kami... tapi disebabkan badan masih kurang bertenaga tuk dok lama kat dapur so tak delah apa2 yang special...hajat dihati nak buat cheese kek, nanti2lah tunggu tekak ok dulu... so hari ni layan strawberry coklat jer....hehehe. Kepala pun masih berat tak boleh dok lama depan lappy ni... untuk hb tersayang moga Allah memberkati kita berdua dan kebahagian ini kekal dunia dan akhirat...sayang abanggg!!!

10 comments:

  1. Salam kak su...
    Happy 19th wedding anniversary...semoga sihat2 selalu, murah rezeki dan bahagia selamanya...

    take care of ur health n get well soon...

    ReplyDelete
  2. thanksss E-na, mudah2an makbul doa mu dikkk..

    ReplyDelete
  3. Salam Su,
    Selamat Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke 19...Semoga sentiasa dirahmati dan perhubungan kekal ke akhir hayat...amiiinnn..

    ReplyDelete
  4. Happy Anniversary...wow strawberry choc...ala2 Dato 'K" ngan Datuk 'S' ni....semoga bahagia selalu

    ReplyDelete
  5. happy anniversary kak...semoga rumahtangga yg di bina akan sentiasa di berkati n di rahmati olehNya...amin. kita sambut anniversary pada bulan yg sama...b'beza tarikh... :)

    ReplyDelete
  6. kak su..19 tahun..nampak muda aa..apa rahsia ni? happy anibeseri n slalu berseri seri n seri... smoga berbhagia hingga hujung nyawa

    ReplyDelete
  7. Salam Kaksu,
    Happy Anniversary...moga bahagia selamanya dan hidup sentiasa di rahmati..Amin..

    ReplyDelete
  8. kak ummi, terima kasih atas doanya, mudah2an termakbul segala doa, aminnn...

    mummy gee, tq atas ucapannya..kat sini pun ada datuk K dan datuk S tapiii...bukan datuk lahhh hehe.. 'Kamal n Suhana' pangkal nama samakan kihkih..

    mamamya..thankss... wah bila tarikhnya nanti akak dtg blog wish pulak yer...

    izah...mana mudanya dah nak masuk 40 ni...tq atas ucapan tu...

    yatie..tq..mudah2an kita semua beroleh kebahagian dunia akhirat aminnn....

    terima kasih banyak semua yang singgah, salam sayang buat semuaaa...

    ReplyDelete
  9. salam rindu ucu..hepi aniversari wat kalian berdua ye! moga ikatan cinta kasih kalian berkekalan & sentiasa mekar selama-lamanye..amin!
    love to both of u!!

    ReplyDelete
  10. wsalam ina... tq3x..insyaallah doamu dimakbulkann..aminnn...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails