rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Tuesday, May 4, 2010

Jom minum petang..

Salam dan selamat petang semua...dah minum petang...jom minum sama kat sini...ada pisang goreng dan keledek goreng...benda ni memang paling senang kalau nak buat, tapi petang ni malas tul nak jengah dapur...sakit kepala...biasalah awal bulan datang bulan wakakaka...
Anak bujang yang pegi beli tadi, pisang rm2, keledek pun rm2.. alhamdulillah...kenyang..

3 comments:

  1. salam kak su...sedapnyer kan makan panas2..klu pi mersing lieya suka p kedai yg kat dpn maybank..byk kuih muih kat situ...paling suka karipap ikan... :)

    ReplyDelete
  2. wsalam lieya...sekarang dah tak de kedai tu kot...kan semua dah pindah belakang sikit...depan tu dah lapang, bila malam ahad ada pasar malam kat carpark tu sejak 1 Mei aritu...anak2 akak pun suka karipap ikan..

    ReplyDelete
  3. owhhh...ye ker kak su...dah lama lieya x pi mersing..dulu masa pregnant dok mengidam karipap ikan tue...hehehehe...mmg sedap kan payah nak jumpa kat tempat lain...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails