rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Monday, February 1, 2010

Donat lagiiii!!! tapi pedasss...

Selamat petang Selasa kengkawan... menu apa petang ni? Su wat donat lagi, saje nak bagi perabeh baki tepung roti aritu... masih guna resepi donat yang sama. Tapi hari ni disalut lada/sambal. Kat tempat Su dipanggil donat pedas, memang biasalah menu ni ada kat warung2, 4 biji seringgit, tapi keciklah sikit dari yang Su wat ni... Biasalah Nadia dah ke sekolah agama dia bawa 3 ketui tadi. So makan berdua ngan HB jer, Izz Thaqif makan roti ngan eskrim. Semalam buat eskrim perisa coklat pulak.... budak2 tengah kemaruk makan eskrim, cuaca lak panas tul sekarang ni. Lum buat perisa kopi lagi ni... pebret Su hehe, takpelah malas nak wat nanti mama diaorang yang makan banyak lak... camner nak diet weeiihhh. Ok jamu mata ajelah yer... Salam sayang semuaaa...

Roti ngan eskrim ni Izz thaqif punya, dia tak suka makan donat pedas or donat gula, tapi kalau yang letak krim dia sukalah pulak. Ahhh malas lah mama nak mengerim ptg ni dikkk oooiii..

2 comments:

  1. Salam...
    Antara donut dan roti eskrem...ku pilih ..dua²...ok tak...?

    ReplyDelete
  2. Nenie...amiklah dua2 sekali, dah makan yang pedas, kan kena cari yang manis lak... baru siyiokkk...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails