rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Sunday, February 28, 2010

Accident ???? Adikku terlibat...

Salam bertemu kembali... pagi hari ini (28 Fab 2010) pasti menjadi sejarah kami sekeluarga bila mendapat call dari adik Su yang dalam perjalanan ke Kluang, mengatakan dia terlibat dengan accident 4 buah kereta. Sebenarnya dia dan rakan2nya (3buah) keta nak ke Kluang melawat kawannya yang meninggal. Tak kesampaian bila 2 keta dah xcdent.. dengan 2 keta sgpore yg nak gi berlumba di Mados (jln Mersing-Kluang) 10 buah semua, 2 keta ni, tertinggal kat belakang tu yang bawa macam berlumbalah... yang jadi mangsa.... aaahhhh.... aaadddiikkkuuuu. Sib baik semua just luka2 ringan, itulah kelebihan seat belt.... kalau tak pakai mau tercampak kemana2.. Syukur alhamdulillah semua selamat....
keta merah ni yang adik Su naik..

2 comments:

  1. Kreta Singapore kalau masuk Msia memang lupa diri.

    ReplyDelete
  2. susah nak cakap mat.... ada yang ok ada yang ko.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails