rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Friday, April 29, 2011

Apam Gula Hangus lagiii...

Assalammualaikum dan salam sejahtera... dari semalam perasaan tension jer...apa tidaknya bila Thaqif asyik sakit kepala dan menangis je... selidik punya selidik rupanya kepalanya kena ketuk ngan botol air, budak tahun 5 laktu yg ketuk dah besauuu, benjol lagiii... dahlah bujang kecik ni gembeng sikit.... bila dia sakit kepala n muntah lagilah risau...pagi tadi bawa ke klinik, alhamdulillah malam ni dah semakin baik, mudah2an janganlah ada apa2 yang tak elok... kalau tak elok lagi doktor dah pesan kena buat x-ray.
Selamat menyambut hari pekerja dan selamat bercuti sampai hari isnin...tapi ibu2 macam kita ni mana ada cuti, mesti kena masak jugak kan... apatah lagi bila ada yang order kuih, laju je ke dapur hehe... hari ni buat apam gula hangus lagi.... order by Ustazah Warisah, terima kasih banyak...


taufufa dan apam balik...tuk minum petang beli je kat pasar tani...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails