rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Sunday, April 17, 2011

Lepak Santai Di Pantai Air Papan Mersing

Assalammualaikum dan salam berjumpa lagi...hujung minggu yang best coz dah merentungkan kulit ku huhu.... Pagi Ahad yang cerah ni kami sekeluarga ke Pantai Air Papan Mersing, walau dekat je tapi best bila bersama anak2 ni...makan2 tanpa mandi manda ok...coz mama deorang ni malas nak basuh baju yang banyak pasir laut... kihkihkih
Ok kalau yang tak pernah sampai pantai Air Papan Mersing jom jeling2 kat bawah ni... chelet dan resort pun banyak...cuma perlu sediakan ongkosnya aja ya bukkk...


3 comments:

  1. Errmm lamanya tak lepak kat tepi laut. Tengok gambar kat atas tu rasa cam teringin plak.

    ReplyDelete
  2. salam kak su...
    pantai air papan... dah pernah sampai sekali sini kak su... zaman anak dara dulu masa kerja kat pasir gudang.. pegi ngan kengkawan.. pun tak mandi jugak.. just lepak2 je tepi pantai... siap terjumpa kepah lagikk! hehehe.. kenangan sungguh! dah hampir 20 tahun berlalu... mesti dah byk perubahan kan? chalet pun ada kat mana2... skrg ni sy selalu pegi pantai penyabong endau.. sebab tak jauh sgt dari kg.. pegi pun bila saya blk kg.. gi ngan mak & adik2 sekali...

    ReplyDelete
  3. Kak Sam, Su ni dok tak jauh dari laut memang selalu nampak laut, cuma jarang lepak2 tepi laut, panasss hehe mengada-ngada..

    madiha...dah sampai air papan rupanya...sekarang memang byk berubah coz laut makin menghakis pantai, dan boleh kata tiap tahun ada je mangsanya... tu yang takut nak mandi manda.. pantai penyabong pun best gak.. kampung madiha kat mana ek?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails