rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Saturday, April 9, 2011

Hujung minggu... makan2 ternak lemak...

Assalammualaikum dan selamat bersantai dihujung minggu bersama keluarga tersayang... Hari Ahad ni kami tak kemana-mana disebabkan Nadia sekolah agama- darjah khas, so dok umah masak2 n makan2...
Pagi tadi buatkan kek birthday tuk adik bungsu Su, Syaffie. Xtly birthday nya semalam tapi harini baru buat makan2 sikit... menu hari ni kami siapkan ramai2 hehe..emak n adik Su Aisyah pun membantu. Jom tgok2 menu hari ni... jemput makan...

4 comments:

  1. Kak su..rindunya dgn kak su ni..lately jarang update blog..bizi ya!...takpe kak ..kita ternak lemak banyak pastu kasi detox..kuikuikui

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum su.
    sedap2nya, kecur akk ni. pos2 le ke kuching klu ada lebih. hehe..
    akak tak payah susah2 nak ternak lemah sbb lemak mmg dah sedia ada. huhu...

    ReplyDelete
  3. CT.. akak bz biasa je...bukannya byk mana order hehe, lainlah CT kan tokeh kek.. boleh buang lemak ngan detox, bagus tu...

    waalaikumsalam kak anis, basilah kalau pos ke kuching, nanti su buatkan cookies je ye.. samalah kak, su pun dah sedia ada lemak yg degil..hehe

    ReplyDelete
  4. kak su....sedopnya! teringin nak join sama

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails