rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Friday, April 9, 2010

Adik ke Kem Bestari Solat.

Salam jumpa lagi kengkawan... pergi ke mana hujung minggu ni? Ada jemputan kawin ke balik kampung jengah mak bapak? Semalam bz menyiapkan sedikit order yang masuk. So hari ni nak lepak2 depan tv dan fb jer... Pagi tadi (Sabtu) Izz thaqif ke sekolah ada Kem Bestari Solat sebab tulah dia berbaju melayu.... moga menjadi anak yang soleh yer Dik... alhamdulillah setakat ni pun dia tak tinggal solat moga bila ada kem2 cam ni dia makin rajin lagi... dan balik tadi pun macam2lah dia bercerita itu dan ini... Izz Thaqif (baju pink) tunggu turn nak amik sembahyang...

cc request Izz Thaqif tuk diberi ke Cg Aziz kesayangannya, coz semalam birthdaynya... moga panjang umur murah rezeki cepat jodoh yer cg Aziz...
apam aiskrim soda kaler pink dan hijau ni emak Su bawa gi rewang pengantin rumah jiran semalam. Mekar setaman kan apam tu...

cream puff dan mufin cokelat order by Zana. thanks zana selamat berewang...

5 comments:

  1. Lapar rasanya tengok muffin semua tu.mana foto Cikgu Aziz,mana la tau ada yg berkenan.

    ReplyDelete
  2. Semoga Adik menjadi anak yang memberi ketenangan kepada ibu dan bapanya.

    ReplyDelete
  3. guru hujung dunia.. n3 kali ni tak de foto ustaz aziz tapi ada kat n3 yang lepas masa majlis maulud nabi SK nitar 1. tq singgah!!

    mat som, terima kasih atas doanya...aminnn..

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan, mekarnya apam tu, sungguh menggiurkan di mataku.. hihi

    ReplyDelete
  5. kak su
    cream puff oren tu sedapnyaaa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails