rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Tuesday, April 6, 2010

Award dari Nenek

Salam jumpa lagi... hari ni just nak n3 award berharga dari nenek Mayang Sari... terima kasih banyak2 yer nenek atas ingatan dan tanda persahabatan maya kita... Masa jadi pengantin dulu pun tak pakai tiara secantik ni... pehhh tak dapat pegang dapat tengok jadilah...at least ada jugak yg bagi kihkih... nanti Su nak bagi kat kawan2 lain pulak biar raya nanti kita pakat ramai2 pakai tiara ni... nak tak???

2 comments:

  1. salam kak su... muah muah muahhhhhhh

    ReplyDelete
  2. salam kaksu. inikah hadiah yang kaksu nak beri tu? kalau ya, terima kasih banyak ya kaksu. grandnya hadiah.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails