rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Thursday, April 1, 2010

Menu selongkar esbok hehehe....

Salam pagi Jumaat yang mulia semua... moga sihat dan happy selalu.. hari ni n3 tertunggak... hasil kerja anak2 n hb... bila mama dearang ni sibuk nak menyiapkan order pandailah masak apa jer yang ada kat dalam esbok.... alhamdulillah dapat order mufin dari cg Hidayah 1500 bj mufin coklat, semua siap tengahari semalam, adik dan ayahnya datang sendiri mengambil dan dah pun sampai ke Muar.
First time dapat order banyak hehe kelamkabut gak... maklumlah dapur kecik bisnes pun kecik2 je kan... tapi syukurlah hb n anak2 membantu... thanks sayang mama semua... walaupun dah 'pau' mama malam tadi kihkihkih. Biasalah anak2 bila tau mama deorang 'masyuk' mesti nak ajak makan kat luar punya... tak pelah rezeki anak2, apa yang pentinggg... kerjasama...dah macam wonder pets lah pulak...
Oklah layan pics menu segera we all.... jumpa lagi nanti....
Roti canai segera Karts gulung wif telur+ bawang+lada.
Bawah ni burger bujangku Rafie...
Mufin coklat berbaris atas meja...
mufin order by cg Hidayah SK Nitar 1 untuk majlis perkahwinan adiknya di Muar, jauh tu mufin ni diekspot hahaha.. anyway thanks Hidayah...moga majlis berjalan lancar esok(Sabtu).

2 comments:

  1. Alhamdulilah kak..murah rezeki..apa yg penting kalo berniaga ni kena jujur kan..semoga terus maju dalam bisnes..kecik2 lama2 jd bukit..amin

    ReplyDelete
  2. thanks siti... mudah2an doamu makbul..amin...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails