rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Thursday, April 29, 2010

Air Watermelon dan Ayam Goreng Ala2 KFC

Salam hari Jumaat semua...dah makan tengahari ke lum...ok kalau lum lagi nah amik ayam goreng ni sorang seketul pastu minum air watermelon nih....sejuk dan nyaman jer kat tekak...jemputlah yer.... Ayam goreng ni senang jer nak wat coz guna bahan readymade...nak resepi ke...emmm oklah senang jer...Caranya: Ayam yang dah dibasuh, lumur ngan halia.kunyit, bawang putih dan garam yang dah ditumbuk. Pastu masuk sekali rempah ayam tandoori Maggi. Ratakan semua, perap sejam dua pun ok. Bila nak goreng, celup dalam putih telur pastu golek kat tepung goreng ayam segera tu...goreng dan dah siap boleh dimakan..senangkannn...
Saje masuk dalam bekas KFC ni, wakaka tertipu gak Izz Thaqif tadi, dia ingat ayam KFC betul..

3 comments:

  1. aghhhhh panas2 ni terliur tengok air tembikai.....nak sikittttttttttt

    ReplyDelete
  2. Itulah minuman kegemaran ramai orang

    ReplyDelete
  3. mama dan msom... memang sedap dan febret ramai air tembikai ni kann...sedap nyaman gitu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails