rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Friday, March 26, 2010

Cream Puff dan Pau lagi... bawa g rewang..

Salam hari Jumaat penghulu hari, esok pulak cuti hujung minggu bestnya... Semalam (Khamis) buat cream puff dan pau lagi tuk dibawak ke sekolah wat makan2 rewang. Tapi entah kenapa pau yang Su buat selalunya berkedut. Apa ek yang silap, kengkawan ada petua wat pau tak? Rasa pau ni ok lembut dan gebu cuma kulitnya je berkedut...
Hari ni sambutan maulidurasul kat SK Nitar 1 ni, bila maulud cikgu2 akan bergotong royong memasak. Menu maulud kali ni nasi minyak, ayam masak merah, dalca daging dan acar mentah. Tapi tak sempat pulak nak amik gambor coz bila abah deaorang balik tengahari tadi bawak nasi berkat tu anak2 terus serang hehe laporrr... balik dari sekolah kannn..
Resepi cream puff dan pau dah pernah n3 so hari ni layan pics jerlah...
GB (berbaju hijau) dan Ustaz Aziz...ustaz kesayangan Izz ThaqifInilah hero2 SK Nitar1 aka tukang masaknya hehehe


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails