rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Thursday, March 4, 2010

Tomyam Campur dan Carrot Susu

Salam malam jumaat.... moga beroleh keberkatanNya, insyaAllah. Cuaca di Mersing panas betul sekarang ni, sampai air pun nak dicatu. Syukurlah Felda Nitar ada loji air sendiri, kalau harap air dari Loji Congok maunya tak sampai air kat Nitar ni..
Hari ni Mr HB meeting kat Kluang, so tak makan tengahari kat umah, Su pun masaklah tomyam campur yang banyak udang gitu...(kalau Mr HB ada kesian... takut dia makan terlebih nanti gout la) anak2 bersukan kat sekolah, cuaca panas memang 'seger' makan lauk camni, laju jelah budak2 tu hirup kuah tomyam. Izz Thaqif memang tak suka tomyam, jadi lauk sampingan mestilah goreng ayam dan telur dadar. Pas tu buat carrot susu... ok semua pun dah dibereskan oleh anak2... esok nak masak apalah pulak, hari2 kena fikir tapi syukurlah Mr Hb dan anak2 tak pernah komplen semua sedap jer hehehe...
Tomyam ni just guna perencah segera adabi jekk.. paling senang masak tomyam kan... campak2 jer siap tuk dimakan... Oklah jumpa lagi esok, salammmm....

panas2 minum air carrot susu ni memang sedapppp...sejuk je tekak...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails