rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Friday, March 12, 2010

Yahoooo cuti sekolah lagi...

Yahoooo cuti sekolah lagi... selamat bercuti terutama tuk hb dan semua warga SK Nitar 1. Tapi cuti pun dah macam tak cuti bila sepanjang minggu tu ada kelas... tak pelah cikgu ngajar ikut turn adalah jugak cuti namanya tu... yang balik ke kampung moga selamat sampai, terutama adik akak yang dua orang tu... Shima dan Eja. Buat Kak Shida yang pergi mengerjakan umrah, semoga selamat pergi dan selamat kembali.
Semalam (Jumaat) Su menyiapkan mufin order dari Cg Wan Rabitah. Dalam pada sakit kepala berbaki tu... dapat gak Su siapkan semuanya lebih kurang 350 biji. Buat Cg Norsiha terima kasih banyak semalam siap menolong akak packing mufin tu dalam mangkuk... kelam kabut sikit coz akak ingat nak datang amik kul 2 petang, datang kul 12tgh tu yang lum siap. Alhamdulillah semua settle, coz order ni dibuat awal bulan 2 aritu.. Buat Cg Wan Rabitah dan pasangannya selamat pengantin baru.. Oklah sampai jumpa lagi...

Order mufin dari Cg Wan Rabitah SM Nitar. Hari ni (Sabtu 13Mac) majlisnya. Selamat pengantin baru dari akak moga kekal ke akhir hayat. Tq order mufin akak...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails