rakan2 blog

klik-klik lah yea!!!!

Tuesday, March 30, 2010

Award Dari Yatie di US



Salam.... hari ni bukan nak tayang award tapi dah ada yang sudi memberi Su lagilah berbesar hati menerimanya... Itu tanda persahabatan semakin erat terjalin. Award ni dari jauh Su dapat tapi terasa dekat di hati apatah lagi bila kami selalu sembang2 di fb. Nak tau siapa gerangan si cantik manis ni hehe... tentunya Yatie - Sinar Kehidupan yang berada di Baton Rouge, Louisiana, US.
Terima kasih bagi akak award... rasa macam tak layak dapat award coz akak ni baru jer berblog dan banyak benda yang tak tau pun... sebelum ni ada award yang tak pandai pun nak angkut ke blog ni hehe sorrylah pada yang memberi tu... tapi berbanyak terima kasih, itu tandanya kehadiran Su diarena blog ni diterima.

Oklah pas ni kengkawan lain terimalah pulak award ni yer... moga kita semua dapat berkongsi award yang memang milik semua bloger kan... Sudi2kan angkut yer... sebagai ingatan dan tanda persahabatan kita di sini...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails